САЛОН ЛЕПОТЕ ОПЕРА

операоперски колаж у једном чину

Вокални педагог: Виолета Срећковић
Диригент: Илмар Лапинш
Клавирски сарадник: Игор Дражевић
Редитељка: Ксенија Крнајски
Сценографкиња: Ања Поповић
Костимографкиња: Снежана Хорват

Учествују полазнице Оперског студија „Војислав Солдатовић“ СНП-а

Мајстор светла: Ђорђе Бедов
Реквизитер: Јован Грего

Концерт је премијерно изведен у Пироту, 16. децембра 2024.

Премијерно извођење у СНП-у: 9. јануара 2025, сцена „Пера Добриновић“
Реприза: 20. јануара 2025, Камерна сцена


1. Ј. Штраус: Слепи миш, арија Аделе Mein Herr Marquis – Тамара Ружић

2. П. Маскањи: Кавалерија рустикана, арија Сантуце Voi lo sapete, o mamma – Ива Исламбеговић

3. Ђ. Верди: Риголето, арија Ђилде Caro nome – Тамара Ружић

4. Ђ. Росини: Севиљски берберин, арија Розине Una voce poca fа – Мартина Кољеншић

5. Ђ. Пучини: Боеми, арија Мизете Quando m’en vo – Андриана Петровски

6. В. А. Моцарт: Фигарова женидба, арија Керубина Non so piu – Катарина Радовановић

7. Ш. Гуно: Ромео и Јулија, арија Јулије Je Veux Vivre – Тамара Ружић

8. Ђ. Росини: Дует мачака – Тамара Ружић и Мартина Кољеншић

9. А. Каталани: La Wally, арија Вали Еbben! Ne andro lontana – Андриана Петровски

10. Л. Делиб: Lakmé, Дует цвећа – Мартина Кољеншић и Ива Исламбеговић

11. Ф. Лехар: Giuditta, арија Meine Lippen, sie küssen so heiß – Ива Исламбеговић

12. И. Калман: Кнегиња чардаша, арија Силве Heia, heia! In den Bergen – Катарина Радовановић

Реч редитељке

Када у екипи (извођачко-педагошко-дизајнерској) имате девет жена и два џентлмена, контекст „женске приче“ чини се доста логичним, зар не?

Радња наше представе смештена је у један салон лепоте који се, као и сваки такав салон, претвара у малу исповедаоницу несрећних љубави, ишчекивања првог пољупца, свађе између средовечне мајке и ћерке тинејџерке, шепурења двеју заводница које се такмиче за награду звану „дивљење & љубомора“ која се добија од „жирија“ званог „друге жене у просторији“.

Нова лица српске оперске сцене вечерас за вас певају арије и дуете из најпознатијих светских опера. То је онда догађај који није нимало „женски“ већ онај од којег нам свима једнако срце поиграва.

Ксенија Крнајски