Женидба на чардаку, фото: ННТ

Среда, 6. марта и недеља, 31. марта – хуманитарна представа Женидба на чардаку, сцена „Пера Добриновић“, 19.30

Представа Новосадског новог театра и Тамбурашког оркестра „Романса“ по угледу на представу „Женидба и удадба“ Богољуба Браше Крајнова, а по делу Ј. С. Поповића и драматизацији Петра Пеције Петровића

У недељу 31. марта, на сцени „Пера Добриновић“, с почетком у 19.30, „Женидба на чарадаку“ биће изведена у хуманитарне сврхе, а приход од купљених улазница је намењен лечењу Светлане Шаркањ, запослене у Српском народном позоришту. Улазнице по цени од 500 динара могу се купити на Билетарници СНП-а.

Из речи редитеља

„Наша Женидба је на чардаку. Као метафора времена у коме живимо. Ми смо препознавали наше нарави данас. Преко музике оркестра „Романса“ која нас води кроз војвођански мелос који носи истину времена и радост живота. Преко маштовитих глумаца који откривају дух времена.
Ми смо радили у славу игре. Живот је такав какав је. А истину знамо, зар не?“
Драган Остојић

Боеми, фото: Csillag Pal
Петак, 8. марта, Боеми, гостовање Мађарске државне опере, сцена „Јован Ђорђевић“, 19.00

Публика ће бити у јединственој прилици да чује госте, оперске солисте који ће се представити концертним извођењем Пучинијевих Боема. У оквиру националне турнеје по земљама дунавског региона, у Мађарској, Србији и Румунији, Државна опера гостоваће по градовима на обали Дунава, Сегедину, Капошвару, Кечкемету и другде, док ће у Србији једино наступати у Новом Саду.

Поводом празника, 8. марта, улазнице се могу купити по промотивној цени: 2 по цени 1, само на Билетарници СНП-а.

Док чекамо Годоа, фото: Сара Апостоловић
Понедељак, 11. марта, Док чекамо Годоа, Камерна сцена, 20.30

Представа Удружења „Отелотворење“ и Академије уметности Нови Сад по мотивима драме Самјуела Бекета

Режија: Вукашин Ранђеловић
Играју: Пеђа Марјановић, Аљоша Ђидић, Милош Лазић, Вукашин Ранђеловић, Стефан Бероња

Један од најзначајнијих драмских текстова 20. века, трагикомедија у два чина, коју је Самјуел Бекет написао 1949, а први пут је постављена 1953. у Театру Бабилон у Паризу. Због своје филозофске садржине, многи ово дело називају мистеријом која је замотана у енигму. Радња се одвија на сеоском друму, крај дрвета, где два главна лика Владимир и Естрагон чекају Годоа. Стављени у ситуацију на коју не могу да утичу, Владимир и Естрагон покушавају да прекрате време радњама које им на први поглед изгледају разумне…

Четвртак, 14. марта, Kiss, Камерна сцена, 20.30

KISS, комични акустични мјузикл

Редитељка: Вишња Обрадовић
Извођачи: Ана Врбашки и Марко Дињашки

Музички аранжмани/композиција: Alice in WonderBand
Дизајн звука: Горан Вујичин
Костимографкиња: Наташа Јовичић / Луткарт
Фризуре: Будислав Влајков / Beastic
Продукција: Отворени круг Нови Сад

Трајање представе: сат времена.

Премијерно изведена на Фестивалу уличних свирача у Новом Саду 2016. године. Представа је одиграна преко 50 пута у земљи и иностранству (Немачка, Аустрија, Француска, Италија, Турска, Црна Гора, Босна). Наступи на фестивалима: БЕЛЕФ, Арт Трема Фест, Милано клаун фестивал, Маунтин мјузик фест, Фестивал страних култура у Паризу, итд.

О ПРЕДСТАВИ: Kiss је комични акустични мјузикл. Прича о игри, флерту, зачикавању, надметању и, поврх свега, љубави између мушкараца и жена. Комичне сцене испреплетане занимљивим и новим аранжманима познатих песама „Смака“, Принса, „Битлса“, традиционалних балканских песама као и ауторских нумера самих извођача изведене су најједноставнијим средствима – само сопственим телом и гласом. Заносно славље тонова, ритма, плеса, глуме, акробатике у свом праоблику.

КРИТИКА: Чиста енергија – Петер Кес, Зидојче цајтунг
Изузетно гостовање
Публика у позоришту Мета Театар није се могла довољно наслушати и нагледати: Ана Врбашки и Марко Дињашки прославили су празник звука и ритма. Још једном се потврдило да је Мета Театар у Мозаху гарант за узбудљиве вечери. У гостима је био уметнички пар из Србије: Ана Врбашки и Марко Дињашки, већ 21 годину животни сапутници. Називају се Alice in WonderBand.

Ана, фото: промо из представе
Четвртак, 28. марта, Ана, Камерна сцена, 20.30

АНА је ауторски пројекат, настао по мотивима дела „Ана Карењина“ Л. Н. Толстоја. То дело послужило је као инспирација и покретач за велико истраживање.

Режија: Ивана Јаношев
Игра: Теодора Марчета
Драматизација: Теодора Марчета
Светло: Зденко Медвеђ
Звук: Владимир Зима

Продукција: ARTFRAKCIJA, Позориште „Промена“ у сарадњи са Културним центром Новог Сада

Представа АНА је мастер рад глумице Теодоре Марчета и редитељке Иване Јаношев, које су овом представом завршиле студирање на Академији Уметности у Новом Саду.

Идеја наше представе крије се у једној Толстојевој реченици:
„… Као кад човека у полусну мучи неки бол и он покушава да откине и одбаци од себе болесно место, али кад се прибере схвати да је то болесно место он сам.“

Премијера представе је била 30. априла 2017. у КЦНС. Представа је гостовала у Позоришту младих у Новом Саду, на Брод театру, у Бачком Петровцу, Инђији и на фестивалу у Румунији (Theater Networking Talents), где освојила номинацију за најбољу женску улогу.

Жанр: Драма
Трајање представе: 60 мин

Представа говори о разумевању и неразумевању себе. О контакту са собом.
О откривању и сагледавању сопственог живота. О жени која је у исто време храбра и преплашена, емотивна и хладнокрвна, јака и крхка, слободна а везана. Говори о томе шта је све таква једна жена способна да учини да би досегнула нешто што сматра срећом јер не схвата да је срећа оно што већ има. Ана све време тражи кривца и криви су јој сви, јер одбија да прихвати оно што осећа – да је крива она сама.

Сиже: На железничкој станици, неколико тренутака пре него што одлучи да изврши самоубиство, Ана покушава да сагледа своје поступке и свој живот. Како живети и шта радити када не можеш да побегнеш од себе и свог осећања кривице?