BLAGAJNA
RADNO VREME BLAGAJNE:
RADNIM DANOM od 10.00 do početka poslednje predstave,
SUBOTOM od 14 časova do početka poslednje predstave i
NEDELJOM, ukoliko ima predstave – od 17.00 do početka predstave


REKLAMACIJE I TEHNIČKA PODRŠKA:
eulaznice@snp.org.rs




Izvod iz Pravilnika o opštim uslovima kupovine ulaznica
OPŠTI DEO
Srpsko narodno pozorište zadržava pravo promene opštih uslova kupovine, shodno novim momentima ponude i zakonske regulative, pa savetujemo da pre kupovine proverite informacije u vezi sa opštim uslovima kupovine. Opšti uslovi kupovine dostupni su kupcima, istaknuti su na pozorišnom sajtu, kao i na stranici za rezervisanje i kupovinu ulaznica. Kupovinom ulaznica preko onlajn sistema izražavate saglasnost sa opštim uslovima kupovine.
VAŽNA NAPOMENA: Nakon početka predstave, ulazak u salu nije dozvoljen. Ulaznice neiskorišćene zbog kašnjenja nije moguće zameniti za drugu predstavu ili drugi termin, niti je moguće dobiti povraćaj novca za njih.
REZERVISANJE ULAZNICA
– na pozorišnom portalu, na stranici sa repertoarom, gde morate imati otvoren i aktiviran nalog,
– preko mobilne aplikacije, gde je neophodno da imate prethodno otvoren i aktiviran nalog na pozorišnom portalu,
– za organizovane (grupne) posete, preko službe prodaje: + 381 21 6621 186, + 381 21 6613 957, organizovane.posete@snp.org.rs
Za jedan događaj moguće je rezervisati najviše 6 (šest) ulaznica, a ukupan broj rezervisanih ulaznica po korisniku za sve događaje je 10 (deset) ulaznica.
KUPOVINA (PLAĆANJE) ULAZNICA
– plaćanjem gotovim novcem ili platnom karticom na pozorišnoj biletarnici,
– elektronskom uplatom preko onlajn sistema za prodaju ulaznica,
– za pravna lica postoji mogućnost plaćanja preko fakture.
Srpsko narodno pozorište zadržava pravo da ulaznice za određene događaje ne prodaje putem interneta, odnosno sistema za onlajn prodaju.
ONLAJN KUPOVINA (ELEKTRONSKA UPLATA)
Novi korisnici se registruju na pozorišnom sajtu, na stranici REGISTRACIJA.
Važno je da prilikom registracije navedete imejl adresu koju zaista koristite, kako biste mogli aktivirati svoj nalog preko linka u imejl poruci od sistema za prodaju. Tu imejl adresu sistem za prodaju koristi i za automatsko informisanje korisnika o statusu rezervacije, elektronske kupovine, kao i otkazivanjima ili odlaganjima događaja.
Nakon odabira događaja korisniku se daje mogućnost da odabere sedišta, rezerviše ih ili kupi onlajn plaćanjem. Više informacija o rokovima i maksimalnom broju ulaznice. Više informacija o elektronskom plaćanju.
Srpsko narodno pozorište nudi korisnicima mobilne aplikacije za Android i iOS operativne sisteme. Preko mobilne aplikacije možete pregledati aktuelni repertoar, detaljnije se informisati o događajima na repertoaru, pregledati video trejlere… Korisnici koji imaju nalog na pozorišnom portalu pomoću mobilne aplikacije mogu da rezervišu i kupuju ulaznice.
Na svom izvodu iz banke videćete da su sredstva prebačena na račun Chip Card a.d, firme koja u naše ime posreduje u elektronskom plaćanju ulaznica.
Iniciranjem kupovine na onlajn sistemu za prodaju ulaznica automatski se kreira privremena rezervacija u trajanju od 2 (dva) sata, kako bi kupac imao dovoljno vremena da izvrši elektronsko plaćanje.
Sve uplate se realizuju istog trenutka tako da kupac svoje karte možete podići na našoj biletarnici odmah nakon uplate. Više informacija o preuzimanju ulaznica.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu, pa samim tim Srpsko narodno pozorište neće biti odgovorno za zloupotrebu istih.
U slučaju greške prilikom kupovine (npr. prekid konekcije sa internetom ili nedostupnost procesora platnih kartica, fiskalnih računa i sl.) račun Kupca neće biti zadužen.
Imejl poruka o uspešnoj kupovini sadrži poziv-na-broj, neophodan za preuzimanje ulaznica, kao i link na fiskalni račun.
U slučaju problema i nejasnoća, možete se obratiti imejlom na adresu: eUlaznice@snp.org.rs
PREUZIMANJE ULAZNICA
Odštampane ulaznice morate preuzeti na biletarnici Srpskog narodnog pozorišta najkasnije 30 (trideset) minuta pre početka događaja. Ukoliko do navedenog roka ne preuzmete ulaznice, Srpsko narodno pozorište zadržava uplaćena sredstva, u punom iznosu, bez prava na povraćaj.
Prilikom preuzimanja ulaznica kupce identifikujemo na osnovu imejl adrese sa koje je izvršena kupovina ulaznica i poziva-na-broj koji ste primili u imejlu o uspešnoj kupovini ulaznica.
POVRAT NOVCA (REKLAMACIJA, REFUNDACIJA)
Do refundacije (vraćanja novca kupcu) može doći u slučaju otkazanog događaja ili na lični zahtev kupca. Imate pravo da vratite ili zamenite kupljene ulaznice u roku od 6 meseci od prvobitno zakazanog termina igranja. Nakon isteka navedenog roka neće biti moguća zamena ulaznica za drugo izvođenje, odnosno povraćaj novca.
Pošto se sredstva refundiraju na lični zahtev, vraća se uplaćen iznos umanjen za troškove prodaje u visini od 5%.
Ako ste preuzeli ulaznice (kupljene na biletarnici ili elektronskom uplatom) neophodno je da vratite ulaznice na biletarnicu kako bi Vam novac bio vraćen. Ukoliko su ulaznice plaćene gotovinom ili platnom karticom, blagajna će kupcu isplatiti iznos u gotovini. Za elektronske uplate sredstva se vraćaju na račun kupca, u roku od 8 (osam) dana od prijema zahteva.
Ako još niste preuzeli ulaznice kupljene preko onlajn sistema, možete zatražiti povraćaj novca, slanjem imejla na adresu: eUlaznice@snp.org.rs, najkasnije 24 sata pre početka predstave. O vraćanju sredstava na Vaš račun bićete obavešteni imejlom o podnetom zahtevu banci za povraćaj sredstava. Povrat novca vrši se u roku od 8 (osam) dana od prijema zahteva.
Ukoliko iz bilo kog razloga ne dobijete sredstva na račun, možete se obratiti našoj tehničkoj podršci i nakon toga, sa dobijenim kodom transakcije, podneti reklamaciju banci izdavaocu Vaše platne kartice.
U slučaju otkazanog izvođenja, elektronske uplate se automatski vraćaju na račune kupaca u punom iznosu i nema potrebe da ulaznice vraćate na biletarnicu.
Ulaznice kupljene na biletarnici morate vratiti u roku od 6 (šest) meseci od zakazanog termina igranja, kako bismo bili u mogućnosti da Vam vratimo novac. Nakon isteka navedenog roka neće biti moguća zamena ulaznica za drugo izvođenje, odnosno povraćaj novca.„
Ukoliko se povraćaj vrši na lični zahtev korisnika, naplaćuju se troškovi prodaje u visini od 5% od vrednosti vraćenih ulaznica.
Ukoliko ste sprečeni da prisustvujete događaju (lični zahtev) možete zatražiti povrat sredstava na lični zahtev najkasnije 24 sata pre početka događaja. Izuzetak su predstave čija su izvođenja zakazana za ponedeljak (zbog neradnog dana nedeljom), kada je ulaznice potrebno vratiti na biletarnicu do ponedeljka do 12 časova. Nakon isteka navedenog roka neće biti moguća zamena ulaznica za drugo izvođenje, odnosno povraćaj novca.
Refundacija elektronskih uplata vrši se u roku od 8 (osam) dana od prijema zahteva.
POPUSTI
Za škole, studentske organizacije i udruženja penzionera odobrava se 30% popusta.
Donosiocima reklamne kartice LIFE+ SNP-a i agencije Media Planet odobravaju se popusti u skladu sa dogovorenim uslovima.